تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
دانلود نرم افزار X-plore فایل منیجر قدرتمند مخصوص گوشی های سیمبیان
دسته بندی : موبایل ,,
  • بازدید : (800)



X-plore نام نرم افزاری کاربردی برای مدیریت فایل ها در گوشی های همراه با سیستم عامل سیمبیان می باشد.

شما توسط این نرم افزار می توانید بروی فایل های خود عملیات Copy , Cut , Past , Delete , Send و… را انجام دهید . در نسخه جدید این نرم افزار موبایل قابلیت های جدیدی اضافه شده است . این نرم افزار بروی گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و ۳ قابل نصب است.

ویژگی های نسخه ۱٫۵۲ نرم افزار X-plore :

- امکان حذف فایهای با قابلیت read-only

- امکان نمایش تصویر بعدی توسط کلید های چپ و راست

- آیکون جدید نرم افزار

- اضافه شدن بیش از ۹ زبان به نرم افزار

و…

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تم بسیار زیبای Mystic v2
دسته بندی : موبایل ,,
  • بازدید : (719)

آیا تا به حال اسمGPS موبایل را شنیده ایید؟ آیا تا به حال در شهر مسیر خود را گم کرده ایید ؟ آیا به دنبال یافتن کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به مقصد خود در شهرتان بوده ایید ؟ آیا می خواهید در هر لحظه از میزان ترافیک و سرعت خودروی خود مطلع شوید ؟ آیا می خواهید بدون پرداخت هیچ هزینه ایی از کلیه اطلاعات راه ها ،خیابان ها و حتی م

تم بسیار زیبای Mystic v2
دسته : تم های موبایل، تم های نوکیا S60v3، گالری تم نوکیا s60v3
بازدید : 2,612 , تاريخ : آبان 29م, 1389

اینم تم بسیار زیبای Mystic v2 که توسط دوست عزیزم حمید(H@MID) گل ساخته شده و بسیار زیباست و نمره برتری از سایت های مقایسه تمها کسب کرده و مخصوص مشکل پسندها هستش.روی تم بسیار کار شده.پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید…هم اکنون میتونید این تم زیبارو از موبفا دریافت کنید…

*تم مخصوص s60v3 هستش ، full SVG


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
می‌نی‌مو؛ مرورگر محبوب همراه
  • بازدید : (609)

 

نام Firefox برای کاربران اینترنت دیگر ناآشنا نیست. هر روز افراد بسیاری عطای استفاده از اینترنت اکسپلورر مایکروسافت را به لقایش می‌بخشند و به استفاده از Firefox روی می‌آورند. رقابت بین شرکت‌های موزیلا و مایکروسافت به همین جا ختم نمی‌شود. شرکت مایکروسافت اخیرا پروژه مرورگر وب مخصوص موبایل خود با نام Deepfish را به طور رسمی معرفی کرد. اما این بار نیز رقیبی جدی از سوی موزیلا حاضر است. Minimo نام مرورگر مخصوص موبایل موزیلا است که برای استفاده در تلفن‌های همراه مجهز به سیستم‌عامل Modile Winbows طراحی شده است. تقریبا همزمان با معرفی Deepfish مایکروسافت، نسخه2.0 Minimo  نیز در اختیار کاربران قرار گرفت.
 

برخی از امکانات برنامه می‌نی‌مو :

-  اتصال سریع برنامه به وب سایت انتخاب شده

- بهترین پشتیبانی ازاستاندارد‌های وب همانند جاوا و تکنولوژی ای‌جکس

قابلیت Bookmark وب سایت‌ها: با استفاده از گزینه بوکمارک قادر به ذخیره آدرس وب سایت در لیست favorite برنامه خواهیم بود. بوک مارک همیشه به ما کمک می‌کند تا به توانیم آدرس وب سایت‌هایی را که نمی‌توانیم به خاطر بسپاریم در درون برنامه ذخیره کنیم تا بعدا بتوانیم به آن ها رجوع کنیم.

- پشتیبانی کامل از rss

- Tab Browsing:  برنامه مرورگر اوپرا و فایرفاکس به صورت پیش فرض همیشه می‌توانند چند وب سایت‌ را به عنوان سرفصل در یک پنجره باز کنند؛ این موضوع همیشه به کاربران کمک می‌کند تا از باز کردن پنجره های دیگر خودداری کنند و تنها با استفاده از یک پنجره از مرورگر وب سایت‌های زیادی را باز کنند. از آن جایی هم که در بالا گفته شده می‌نی‌مو بر پایه و اساس برنامه‌های دیگر موزیلا همانند فایرفاکس ساخته شده است. در این برنامه نیز می‌توانید وب سایت‌ ها را در Tab و یا سرفصل وار باز کنید.

- امنیت تثبیت شده در برنامه, می‌نی‌مو می تواند پروتکل های امنیت TLS و SSL3 را بدون هیچ مشکلی بخواند.

-  پشتیبانی انواع زبان‌های بین المللی

- اگر با فایرفاکس زیاد سر و کار داشته اید می‌دانید که فایرفاکس همیشه اکستنشن را پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه می‌نی‌مو نیز چنین قابلیتی را دارد.

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
کنترل کامپیوتر با موبایل
  • بازدید : (402)

 

آیا تا به حال به عبارت Remote برخورد کرده‌اید؟ Remote به معنای کنترل کردن چیزی از راه دور است.

با استفاده از نرم‌افزار Control Freak می‌توانید رایانه خود را در گوشی همراه خود Remote کنید. برای اجرای این برنامه به نرم افزار winamp نیاز دارید.

نرم افزار Control Freak به شما توانایی آن را می‌دهد تا بتوانید بوسیله‌ی گوشی‌های بلوتوث دار دارای سیستم عامل سیمبیان، نرم افزار Winamp و رایانه‌ی شخصی خود را کنترل نمایید و بتوانید فایل‌های چند رسانه‌ای مانند فایل‌های صوتی و یا فایل‌های تصویری را اجرا نموده مکث دهید متوقف سازید به جلو یا عقب حرکت دهید و یا صدا را کم و زیاد کنید .

اگر در برنامه Winamp از دکمه‌های اجرای فایل صوتی یا تصویری، Pause،Stop، بعدی، قبلی و ... به وفور استفاده می‌کنید و نیازمند تمام این دکمه‌ها در گوشی خود نیز هستید مطمئن باشید دقیقا تمام این امکانات بر روی نرم‌افزاری که روی گوشی نصب می‌شود نیز وجود دارد. 

مدیریت شده عمل کنید

با آمدن ورژن 2 نرم‌افزار Control Freak حال می‌توانید بهتر از گذشته فایل‌های صوتی‌ای را که در برنامه Winamp اجرا می‌کردید را کنترل کنید: البته اگر از Media Library نرم‌افزار Winamp استفاده کنید.

Media Library نرم‌افزار  Winamp  یکی از امکانات فوق‌العاده آن است که به کاربران اجازه می‌دهد تمام فایل‌های صوتی و تصویری را با استفاده از این فانکشن، مدیریت و کنترل کنند. بعد از اینکه گوشی همراه شما با رایانه ارتباط برقرار کرد می‌توانید از روی گوشی همراه خود، محتویات داخل Media Library نرم‌افزار Winamp  نصب شده روی رایانه را نیز جستجو کنید.

در مقدمه برنامه گفتیم که علاوه بر کنترل نرم‌افزارهای صوتی همانند Winamp برنامه Control Freak قادر به کنترل فایل‌ها و خود محیط ویندوز با همان سیستم عامل نیز هست. از آن جایی که رایانه می‌تواند کارهای بیشتری را جز پخش فایل‌های صوتی و تصویری انجام دهد با استفاده از Control Freak نگارش 2 آن می‌توانید Desktop رایانه را نیز زیر کنترل خود داشته باشید.

برخی از کارهایی که می‌توان با استفاده از Control Freak انجام داد.

1- نمایش فایل‌های تصویری چه عکس و چه فایل‌های ویدئویی در تلفن همراه از طریق رایانه

2- نمایش Presentation ها به مشتریانتان

3- گفتگو با دوستان آنلاین‌تان در هر کجایی که هستید

4- وارسی ایمیل‌هایتان با استفاده از برنامه Control Freak.

5- بازگشایی برنامه‌های مورد نظر روی رایانه همانند برنامه Presentation  و استفاده از آن‌ها بدون هیچ محدویتی.

موارد مورد نیاز برای کار با نرم افزار :

- گوشی دارای سیستم عامل Symbian S60 که دارای بلوتوث باشد

- رابط بلوتوث برای اتصال به رایانه

- رایانه همراه با ویندوز 2000 یا XP

- نرم افزار Winamp Media Player

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
سیم کارت؛ گذرنامه شما در دنیای موبایل
  • بازدید : (390)

آیا تا به حال به این مسأله فکر کرده اید که چرا برای استفاده از شبکه موبایل حتماً باید از قطعه ای به نامSIM Card استفاده کرد؟و اساساً این قطعه کوچک چیست و چه قابلیت هایی دارد؟ یا این سؤال که مگر در سیم کارت چه اطلاعاتی وجود دارد که می توان از آنها کپی برداری کرد؟ سیم کارت یا واحد شناسایی مشترک (Subscriber Identity Module) یک تراشه حافظه قابل حمل است که در گوشی های تلفن همراه و به منظور استفاده از سرویس های شبکه مخابرات سیار استفاده می شود. این واحد حافظه همزمان با دیجیتال شدن شبکه های مخابرات سیار و ظهور نسل دوم این شبکه ها یعنی GSM در سال ۱۹۹۰ ارائه شد. در واقع سیم کارت یک هارد دیسک بسیار کوچک است که به صورت اتوماتیک با قرار گرفتن در هر گوشی موبایل فعال شده و اطلاعات مختلفی از جمله شماره تلفن، اطلاعات شبکه ای مشترک، دفترچه تلفن، پیام های کوتاه و غیره را در خود ذخیره می کند. به بیان دیگر سیم کارت نقش یک گذرنامه را بازی می کند که با ارائه آن می توان از سرویس شبکه سیار کشورهای مختلف برای برقراری ارتباط استفاده کرد.
ظرفیت:
سیم کارتها در انواع مختلف و با ظرفیت های حافظه ای متنوع در بازار موجود می باشند: سیم کارت های ،۱۶ ،۳۲ ۶۴ و ۵۱۲ کیلو بایتی که موارد توزیع و استفاده آنها بستگی به گستردگی شبکه موبایل آن منطقه دارد. البته در حال حاضر سیم کارت هایی با حافظه های ۱۲۸ و ۵۱۲ مگا بایتی نیز به بازار ارائه شده اند.
سیستم عامل:  
سیستم عامل سیم کارت در دو نوع جاوا و سیستم عامل های محلی موجود است که نوع محلی، اختصاصی بوده و مبتنی بر نرم افزارهای مخصوص فروشندگان آن می باشد در حالی که سیم کارت های جاوا، مبتنی بر زبان برنامه نویسی جاوا هستند و مهمترین ویژگی آنها عدم وابستگی به سخت افزار است.
 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تاثیرات SMS در روابط اجتماعی
  • بازدید : (399)

تا به حال فکر کرده اید که اگر بیش از حد SMS بازی کنید چه اتفاقی می افتد؟ ....
از همان ابتدای دنیا، انسانها درصدد پیدا کردن راه های جدید و راحت برای برقراری ارتباط از فواصل دور بودند. اولین تلاش آنها استفاده از پیک یا پیغام آوران و گفتن اطلاعات به آنها بود. این پیک ها افرادی آموزش دیده با حافظه ای بسیار عالی بودند که می توانستند بین فواصل بسیار دور مسافرت کنند تا بتوانند وظیفه خود را انجام دهند.
بعد روزی از روزها، یک نفر علامت ها و نمادها را اختراع کرد. خیلی زود این رمزها و نشانه ها برای نوشتن با یکدیگر ترکیب شدند. این اختراع جنگی ناتمام را تا همین امروز بین مکالمه کلامی و نوشتاری برپا کرد. خیلی زود حافظه عالی پیک و پیام رسان جای خود را به اختراع جدید که نامه نامیده می شدند داد. خوشبختانه، پیام رسانان هنوز می توانستند شغل خود را حفظ کنند و این مسافت ها طولانی را مسافرت کردن و نامه ها را به گیرنده های خود برسانند.
بعد تلگراف اختراع شد، که ضربه دیگری به ارتباط کلامی و همچنین به پیام رسانان بود. ناگهان ارتباط سمبلیک را می توانستند خیلی سریعتر از پیام رسانان به فواصل خیلی دور بفرستند.
به نظر می رسید که ارتباط کلامی دیگر جلال و عظمت سابق خود را به دست نمی آورد، اما این دیدگاه خیلی سریع با اختراع تلفن توسط یک اسکاتلندی بی پایه و اساس شناخته شد. خیلی زود ارتباط کلامی جایگاه سابق خود را به دست آورد چون خیلی بهتر از تلگراف بود.
بخش عمده قرن بیستم، تلفن وسیله ارتباطی متداول بین مردم بود اما در اواخر آن، SMS (خدمات پیام کوتاه) روی کار آمد. ابتدا تصور می شد این خدمات بیهوده و بلااستفاده است تاجاییکه صنعت تلفن همراه در امریکا آن را جرء خدمات رایگان برای مشترکین خود قرار داد. اما امروزه SMS یکی از متداولترین استفاده هایی است که مردم از تلفن همراه می برند.
 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
بررسی تخصصی Samsung i8910 Omnia HD
  • بازدید : (415)

شاید سخت گیرترین منتقدان سامسونگ هم در مقابل Omnia HD حرفی برای گفتن نداشته باشند دستگاهی که با ترکیب کاربردی چند گجت پرکاربرد و البته با کیفیت، نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده است. در  ادامه نگاه کامل و موشکافانه ای داریم به این محصول جدید سامسونگ. با ما همراه شوید.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
Nokia N97 جواهری کم فروغ
  • بازدید : (389)

بررسی گوشی موبایل
 


زمان زیادی از معرفی نسخه ابتدائی Nokia N97 می گذرد محصولی که پس از 5800XpressMusic دومین محصول تمام لمسی نوکیا بر پایه Symbian S60 نام گرفته است. اینک و پس از یک انتظار طولانی و البته فرصت سوز این گوشی فوق گران که شانس رویائی نامیده شدن را با تاخیرهای فراوان از دست داد، بلاخره به بازار ارائه گردیده است. در مقاله پیش رو نگاه دقیق و موشکافانه ای داریم به قسمت های مختلف این مدل. با ما همراه شوید.

 

 


 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
Nokia N86
  • بازدید : (477)

پس از تاخیرهای طولانی و تامل بر انگیز نوکیا بلاخره این شرکت هم با اختلافی چندین ماهه به جهانیان افتخار مشاهده اولین هوشمند 8 مگاپیکسلی خود را داد. این گوشی که اینک علاوه بر طرفداران سنتی این برند، حمایت های بی دریغ شرکت مادر را نیز بگونه ای دن کیشوت وار در پشت خود می بیند N86 نام داشته و موضوع بررسی امروز ماست. با ما همراه شوید.

در ادامه به بررسی این گوشی میپردازیم.
 

  

 

nokia_n86_8mp_01.jpg

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
Nokia N900
  • بازدید : (456)

Tablet ها که در لیست محصولات نوکیا با سری Nxxx مشخص می شوند محصولات نسبتا ناشناخته ای هستند که با اینکه جذابیت های منحصر به فردی در ساختار آنها مشاهده می شود اما کمتر در رابطه با آنها صحبت گردیده است. جدیدترین مدل نوکیا در این کلاس که در بسیاری از جهات مشخصات استاندارد این رده را با تغییرات فراوانی روبرو ساخته است، N900 نام دارد که از نمایش رسمی آن تنها چند روز می گذرد. در مقاله کوتاه پیش رو نگاهی داریم به مشخصات کلی و قابلیت های آشکار و پنهان این گوشی زیبا. با ما همراه شوید.

 

nokia_n900_internet_tablet_01.jpg

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد